Ska visst sjunga på bröllopet, tips!
Hej! Jag har i sista stund fått en allvarlig förfrågan om att sjunga på min farbrors bröllop, vad som helst. Det är om en månad och de har verkligen ingen som kan sjunga. De har inte frågat mig innan då de vet att jag är rädd att sjunga inför andra. Men nu är de så ledsna över att de inte har någon att de frågade ändå. Jag tycker synd om dem och ska tänka på detta några dagar. De har inga stora krav, ett litet utomhusbröllop med vanlig klädsel. Lite knytkalas sen typ. Jag behärskar väl ett par låtar i nuläget - man blir lätt ringrostig när man aldrig övar, och kg vet att det krävs det nu. De bland flera tycker jag sjunger fantastiskt, jag tycker själv det är bara ganska fint, eller ja, men inte så det är proffsigt såklart, mer hobby. vilket jag sagt till dem. De vill ändå ha mig! Så snälla, ge mig snabba tips på låtar som går att sjunga som inte är för höga i tonerna! Jag behärskar Kent - utan dina andetag och det vackraste. Men ge mig gärna tips på mer så jag kan öva, spela in, och lyssna. Hade varit supersnällt om ni hade förslag!